Algemene Voorwaarden

1. Algemeen

De website www.naomigeens.be en aanverwanten (schervenengeluk.be/nl/com, ontmoetenissimpel.be) zijn gecreëerd door Naomi Geens, en eigendom van de onderneming Flowolf bv. Btw-nummer: BE0680.779.256. Maatschappelijke zetel en vestigingsadres: Kliniekstraat 104/101, 9050 Gentbrugge, België.

Contact nemen kan je bij voorkeur via het contactformulier of via mail: info@naomigeens.be

Veelal mag je binnen dezelfde dag een antwoord verwachten, maar het kan gebeuren dat het tot 3 werkdagen duurt voordat alle mails opgevolgd worden. Tijdens periodes van langere afwezigheid, krijg je hiervan melding via een autoresponder.

Voor dringende zaken kan je ook bellen, liefst bij daglicht: 0494 06 48 25

Volgen kan je via sociale media:

  • Instagram: https://www.instagram.com/naomi.geens/
  • Facebook: https://www.facebook.com/naomi.geens.3
  • Linkedin: https://www.linkedin.com/in/naomi-geens-23988a140/

2. Toepasselijkheid 

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing als je de website naomigeens.be bezoekt, je aanmeldt om nieuwsbrieven in je mailbox te ontvangen en/of als je een bestelling plaatst in de webshop.

Ben je minderjarig en wil je een bestelling plaatsen, dan vraag je hiervoor best even toestemming van je ouders of voogd.

Wie een bestelling plaatst, stemt uitdrukkelijk in met deze algemene voorwaarden. Deze zijn steeds beschikbaar via de website: www.naomigeens.be/voorwaarden

Voor sommige producten en/of diensten die aangeboden worden, kunnen aparte voorwaarden overeen zijn gekomen. In dat geval gelden deze algemene voorwaarden ook. Indien de voorwaarden elkaar tegenspreken, geldt het meest gunstige voor jou als klant.

3. Intellectuele eigendomsrechten

Alle inhoud op de webpagina's, inclusief teksten, logo's, illustraties, foto's en alle daaraan verbonden onderdelen van diverse communicatiekanalen zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit geldt zowel voor de eigen creaties als werken en materiaal van derden (waarvoor passende bronvermelding werd toegepast en/of toestemming is verkregen van de respectievelijke eigenaar).

Dit betekent dat het niet toegestaan is om teksten, logo's, illustraties, foto's en andere brandingselementen geheel of gedeeltelijk, in welke vorm, op welke wijze en op welk medium dan ook te reproduceren, kopiëren of gebruiken, zonder de voorafgaande, schriftelijke en uitdrukkelijke toestemming van Flowolf bv, vertegenwoordigd door Naomi Geens.

4. Producten & Diensten

4.1. PRODUCTEN

De productomschrijving en productfoto's geven naar best vermogen weer wat je mag verwachten. Deze weergave kan echter afwijken van het finale product, bijvoorbeeld als het gaat om een product dat in voorverkoop wordt aangeboden en dus nog niet finaal afgewerkt en fotografeerbaar is. De omschrijving omvat in elk geval de correcte prijs van dat moment.

Tijdens het aankoopproces geeft de webshop stap voor stap aan hoe je jouw bestelling kan plaatsen.

1/ Wil je een product kopen, voeg het dan toe aan je winkelwagen.

2/ KASSA • Vervolgens vul je mailadres in dat zal worden gebruikt om je te informeren over de status van je bestelling. Als je dat wil, kan je aangeven dat je in de toekomst graag mails met schrijfsels, reminders, of ander nieuws wenst te ontvangen. In dat geval, en enkel dan, nemen we jouw mailaders op in de mailinglijst. Indien je akkoord gaat met de Algemene voorwaarden, kan je verdergaan met Bestellen. Je kan de Algemene voorwaarden raadplegen door op de hyperlink te klikken en je kan ze onderaan de pop-up meteen ook afdrukken indien je dat wenst.

3/ BEZORGOPTIES • Kies of je je aankoop op een door jou gekozen adres wilt laten leveren of ophalen op een afgesproken tijdstip waarover ik je in verdere communicatie zal berichten. Vul je contactgegevens in. Een telefoonnummer hoeft niet, maar kan handig zijn voor een vlotte communicatie indien er onverwachte problemen zijn met je levering. Let wel: verzendingen gebeuren standaard enkel naar adressen in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg. Woon je in een ander land, contacteer me dan voordat je een bestelling plaatst om te bekijken of je pakketje op een betaalbare manier kan geleverd worden.

4/ BETALINGSGEGEVENS • Kijk in de volgende stap na of alle adresgegevens kloppen en kies online betalen. Wens je een ander facturatieadres dan het verzendadres, dan kan je dit hier aanpassen. Heb je nog een specifieke opmerking, dan kan je deze hier achterlaten. Deze boodschap komt ook zichtbaar op de factuur. Hou hier rekening mee.

5/ GA NAAR BETALEN • Je wordt automatisch doorverwezen naar een pagina met verschillende betaalopties. Je kan kiezen om te betalen via Bancontact, iDeal, KBC Payment of Kredietkaart. Van zodra je betaling goed werd ontvangen via het betaalsysteem, is je bestelling compleet en de overeenkomst definitief. Wordt je betaling om een of andere reden geweigerd, dan is je bestelling niet compleet en zal het niet worden verzonden. Bij betaalproblemen mag je me zeker contacteren zodat we samen kijken waarom iets niet werkt.

4.2. DIENSTEN

Deelname aan trajecten georganiseerd door Flowolf bv:

  • Je inschrijving is definitief na bevestiging, per mail of via een ander (online) kanaal.
  • Vanaf de datum van inschrijving, heb je 7 kalenderdagen de tijd om kostenloos te annuleren en dit tot 10 kalenderdagen voor de start van het gekozen aanbod.
  • Na 7 kalenderdagen of binnen de 10 kalenderdagen voor de start van het gekozen aanbod wordt voor iedere annulatie 50% van het totaalbedrag aangerekend.
  • Deelnemers die zelf vroegtijdig uit het aanbod stappen worden geacht om alsnog het openstaande bedrag volledig te volstorten aan Flowolf bv.
  • Wanneer Flowolf je deelname beëindigd, wordt er 50% van het totaalbedrag terugbetaald en dit uiterlijk 60 dagen na stopzetting.
  • Bij annulatie van een aanbod gedaan door Flowolf bv, wordt 100% van de inschrijving terugbetaald of wordt je inschrijving overgedragen naar een volgende datum.
  • Indien je afwezig bent op het aanbod waarvoor je bent ingeschreven zonder geldige annulatie vooraf en/of onderlinge overeenkomst, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.
  • Een geldige annulatie gebeurt door een mail te sturen naar info@naomigeens.be met vermelding van "annulatie - naam - naam aanbod". Alle andere vormen van annulatie worden niet aanvaard.
  • Individuele sessies dienen op voorhand geboekt te worden via het online bookingssysteem of via mail. Geplande Individuele sessies worden volledig aangerekend bij afwezigheid en/of bij annulatie minder dan 24u voor aanvang.

Prijsoffertes naar externen toe zijn 30 dagen geldig. Na goedkeuring van de prijsofferte per mail gelden volgende annulatievoorwaarden:

  • Vanaf het moment van goedkeuring van de offerte, kan de opdracht 7 kalenderdagen kostenloos geannuleerd worden en dit tot 10 kalenderdagen voor de start van het aanbod.
  • Na 7 kalenderdagen of binnen de 10 kalenderdagen voor de start van de opdracht wordt voor iedere annulatie minimaal 50% van het totaalbedrag aangerekend of het equivalent aan de gemaakte kosten en/of reeds gepresteerde uren.
  • Bij uitstel naar een latere datum wordt 20% van het totaalbedrag aangerekend en de prijs opnieuw overeen gekomen vooraf aan de nieuwe opdrachtdatum.

5. Prijzen

Alle prijzen vermeld op de website zijn inclusief btw voor particulieren. Voor diensten aan bedrijven is de prijs steeds exclusief 21% btw.

Jouw aandeel in de verpak- en verzendkosten bedraagt €4,5 voor België, €6 voor Nederland en €9 voor Frankrijk, Duitsland en Luxemburg. Bestellingen vanaf €50 worden binnen België gratis verzonden.

6. Betalen

Betalen gebeurt via de door jou geselecteerde online betaalmethode.

Alle betalingen gebeuren via het betaalplatform Mollie dat gekend staat om z'n veiligheid, stabiliteit en betrouwbaarheid (meer daarover lees je hier). De transactiegegevens worden versleuteld met een veilige SSL-verbinding. Je herkent dit door het slot-symbool in de browserbalk of onderaan je browserpagina.

7. Levering & Uitvoering

Zie ook artikel 4 voor meer info omtrent leveringsopties, tarieven en annulaties.

Voor de verpakking en verzending werken we samen met onze professionele partner Formail. Zij voorzien verzending op werkdagen, de dag van je bestelling of de dag erna. De levertijden van de postmaatschappij (bpost, postnl, ...) kunnen soms afwijken van wat zij standaard aangeven. Normaliter dient je pakje toch binnen de 7 werkdagen te arriveren. Is dat niet het geval, dan is het mogelijk verloren gegaan. Neem in dat geval zeker contact met ons op.

We doen er alles aan om jouw bestelling met alle zorg en liefde binnen een aanvaardbare termijn bij jou te leveren. In principe is alles wat je op de website kan bestellen in voorraad en dus leverbaar. Mocht hier onverhoopt toch iets mislopen, dan lossen we dit zo snel mogelijk samen op (in de vorm van terugbetaling, een waardig alternatief of een afgesproken levertermijn).

Heel soms kan het gebeuren dat een product fouten vertoont of bij verzending onderweg beschadigd geraakt. Mocht dat het geval zijn, bezorg dan per mail een foto en beschrijving van de vastgestelde schade. Bij onoverkomelijke schade krijg je meteen een vervangexemplaar toegestuurd. Bij lichte schade wordt er gekeken naar een compensatie die hiermee overeenstemt.

In elk geval, heb je een klacht of loopt er iets mis, laat het dan asap weten (per mail: info@naomigeens.be / telefoon: 0494 06 48 25 / post: Flowolf bv, Kliniekstraat 104/101, 9050 Gentbrugge) zodat we dit zo vlot mogelijk kunnen oplossen. Idealiter komen we tot een passend antwoord binnen de 7 werkdagen. Indien het langer zou duren, wordt je hiervan op de hoogte gebracht. De RBR Gent is bevoegd in geval van onenigheid waarbij we zelf niet tot een passende oplossing komen.

8. Herroepingsrecht

8.1. PRODUCTEN

Heb je je pakje ontvangen, bekeken en voldoet het niet aan jouw verwachtingen, dan heb je 14 dagen herroepingsrecht. Dat betekent dat je 14 dagen bedenktijd hebt om je aankoop te annuleren. Ik vraag je om binnen die termijn per mail of via het contactformulier te laten weten dat je je bestelling wenst terug te sturen (of te ruilen indien van toepassing). Vermeld daarbij voor welk (deel van je) bestelling je de overeenkomst wenst te herroepen. Geef de datum van je bestelling en het factuurnummer mee zodat we je bestelling vlot terugvinden.

Het is fijn te weten waarom het niet aan je verwachtingen voldoet, maar dat is geen must. Je mag zonder reden van gedacht veranderen. Wel vraag ik je het product in perfecte staat terug te brengen of terug te sturen naar Flowolf bv, Kliniekstraat 104/101, 9050 Gentbrugge. Je krijgt het volledig door jou betaalde bedrag (inclusief eventuele verpakking- en verzendingskosten) binnen de 7 werkdagen teruggestort na bewijs van verzending. Het terugzenden gebeurt echter op jouw kosten. Zo delen we de verantwoordelijkheid voor effectief gemaakte kosten van het heen en weer opsturen.

Wens je de producten eerst fysiek te voelen, bekijken, vasthouden, ... dan kan dat op publieke events zoals lezingen waar het te koop aangeboden wordt of mogelijks in een selectie van (boek)handelaars in de nabije toekomst.

8.2. DIENSTEN

Zie punt 4.2 voor inschrijvings- en annulatievoorwaarden na inschrijving voor het open aanbod of goedkeuring van een offerte.

9. Overmacht

In geval van overmacht word je zo snel mogelijk op de hoogte gebracht. Van zodra de situatie van overmacht voorbij is, wordt je bestelling nauwgezet verder opgevolgd. Mocht dit langer duren dan gehoopt, dan kan je afzien van je aankoop. Het door jou reeds betaalde bedrag krijg je dan binnen maximaal 7 werkdagen integraal teruggestort.

Onder overmacht wordt verstaan elke omstandigheid buiten onze wil en controle om waardoor we jouw bestelling niet naar behoren kunnen afronden. Denk aan vertragingen bij leveranciers, stakingen, lockdowns, brand, ziekte of afwezigheid van mezelf of een mede-organisator, storingen in het bedrijfsleven, in de energie- of (tele)communicatiesector, technische panne, problemen met de websiteprovider of andere niet te voorziene omstandigheden.

10. Privacy van persoonsgegevens

Om je bestelling te plaatsen of het contactformulier te verzenden, zijn bepaalde contactgegevens vereist. Deze persoonlijke gegevens worden enkel gebruikt om je te informeren over de status van je bestelling of je te contacteren naar aanleiding van je vraag / bericht in het contactfomulier.

Blijf je in de toekomst graag op de hoogte? Dan kan je aangeven dat je mails met schrijfsels, reminders, of ander nieuws wenst te ontvangen. Dit doe je door je mailadres in te vullen via de knop onderaan de homepagina of door het desbetreffende vakje aan te vinken tijdens het bestelproces. In die gevallen, en enkel dan, nemen we jouw mailaders op in de mailinglijst en kan je ook andere communicatie ontvangen dan deze die rechtstreeks verband houdt met je aankoop of vraag.

Je behoudt te allen tijde het recht om de door jouw verstrekte gegevens op te vragen, te wijzigen of te laten verwijderen. Je kan je ook zelf bij elke mail uitschrijven voor verdere communicatie.

We gebruiken cookies om u de beste ervaring op onze website te geven. Deze cookies geven inzage in het webverkeer op deze website. Jouw activiteit op deze of andere websites wordt momenteel niet gebruikt voor marketing- of andere doeleinden.

11. Disclaimer


11. Disclaimer

De gepubliceerde inhoud op de website, aanverwante pagina's en producten, evenals deze Algemene voorwaarden kunnen te allen tijde, om welke reden dan ook, wijzigen zonder dat Flowolf bv jou daarvan op de hoogte dient te stellen. Bij het plaatsen van je bestelling, zal je steeds de laatst geldende Algemene voorwaarden kunnen raadplegen.

Flowolf bv kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor foutieve linken naar andere webpagina's, noch voor ongepaste of illegale inhoud op die websites. Het linken naar deze websites houdt tevens geen goedkeuring of kwaliteitsgarantie in.

Zo, hopend hiermee helder uiteengezet te hebben waar je je aan kan verwachten.

Bij vragen, opmerkingen, feedback mag je steeds contact opnemen via

  • mail: info@naomigeens.be
  • telefoon: 0494 06 48 25
  • post: Flowolf bv, Kliniekstraat 104/101, 9050 Gentbrugge

Opgemaakt te Gentbrugge, 1 december 2021
Laatste update: 22 juli 2022